klik iklan-iklan menarik di bawah

Monday 10 December 2012

KEJOHANAN BOLASEPAK IPT ASEAN

Alhamdulilah... berkat dari Allah swt akhirnya selesai sudah penganjuran bolasepak IPT Asean yang berlangsung dari 3 Disember 2012 hingga 6 Disember 2012. Segalanya berjalan dengan lancar. Pihak unit sukan Politeknik Ibrahim Sultan mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli jawatankuasa yang terlibat samada secara langsung ataupun tidak langsung dalam menjayakan kejohanan ini. 

Dalam kejohanan yang berlangsung ini dimana julung-julung kalinya unit sukan PIS menganjurkan program yang melibatkan negara luar menyaksikan pasukan bolasepak dari MSPM Politeknik Malaysia telah berjaya menjuarai kejohanan. manakala tempat kedua di menangi oleh pasukan Politeknik Negeri Batam, Indonesia dan tempat ketiga disandang dari Universitas Ibnu Sina, Indonesia. 

Pihak kami mengucapkan sekalung tahniah kepada para pemenang, tapi apa yang penting dalam kejohanan ini adalah bukannya kemenangan tapi lebih kepada ikatan silaturrahim yang dibina melalui kejohanan. Harapan pihak penganjur agar kejohanan ini dapat diteruskan malahan diadakan setiap tahun. Semoga juga melalui kejohanan ini kita dapat mengeratkan silaturrahim seterusnya dapat memartabatkan lagi bolasepak diperingkat asean. 





















No comments: